Á.SZ.F.

Általános Szerződési Feltételek


A regisztráció előtt kérünk, figyelmesen olvasd el Általános Szerződési Feltételeinket! Ez minden regisztrált felhasználónkra kötelező érvényű. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában elérhető, későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal (célszerű ezért annak elmentése). A Konzolkastely.hu fenntartja magának a jogot a jelen ÁSZF részbeni vagy teljes módosítására a már megszerzett fogyasztói jogok sérelme nélkül. Fontos tudomásul venni, hogy a létrejött egyedi jogügylet részévé a jogügylet létrejötte napján hatályos ÁSZF válik.
A webáruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésed megtételével azt is jelzed, hogy teljes körűen megértetted és elfogadod a Konzolkastély mindenkor hatályos Általános Szerződési Feltételeit, továbbá adatkezelési elveit. Elfogadás hiányában jogügylet nem kezdeményezhető, joghatás nem keletkezik.

Üzemeltetői adatok:

Cégszerű megnevezés: Mining Rig VGA Kft.
A társaság székhelye: 1027 Budapest, Bem József utca 6. fszt.
Cégjegyzékszám: 01-09-390086
Adószám: 27437665-1-41

 

Webtárhely:

Webonic Kft.
8000 Székesfehérvár
Budai út 9-11.
Cégjegyzékszám: 07-09-025725
Adószám: 25138205-2-07
Közösségi adószám: HU25138205
Székhely: 8000 Székesfehérvár, Budai út 9-11.

Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

A megjelenített termékek megvásárolhatók interneten keresztül házhoz szállítással, személyes átvétellel illetve az üzletünkben is, ha a termék mellett fel van tüntetve, hogy van raktáron.

A kínált termékek az alábbiak szerint kategorizálhatóak:

Raktáron: azt jelenti, hogy a termék raktáron van, tehát az üzletben megvásárolható, vagy kiszállítható. Amennyiben az általad kiválasztott terméknél ez a felirat szerepel úgy szeretettel várunk üzletünkben, vagy az árut interneten is megrendelheted, személyes átvétellel, avagy futárszolgálat általi kézbesítést is kérhetsz .

A termékek mellett feltüntetett árak bruttó árak, és az áfát tartalmazzák. A fizetésnél külön van feltüntetve.

Szeretnénk megjegyezni, hogy ritkán ugyan, de előfordulhat, hogy a raktáron felirat egyetlen egy darab játékot takar, vagy rendszerhiba miatt látod, hogy az elfogyott termék még raktáron van. Ezért szeretnénk kijelenteni, hogy még a raktáron levő státuszú termékek esetében sem tudjuk garantálni, hogy az adott játék reálisan az az üzletben van, illetve postázható. Az ilyen termék rendeléséből fakadó károdért sajnos nem tudunk felelősséget vállalni, azt azonban vállaljuk, hogy a lehető legrövidebb időn belül értesítünk, ha az adott termék még sincsen ténylegesen raktáron.

Használt termékek esete

Az oldalunkon megvásárolható egyes használt játékaink esetében, a teljes játékélményhez Online kód megléte is szükséges lehet, ami azonban nem garantált, hogy minden használt játékunk esetében még rendelkezésre áll (lévén egyszer használatos kódokról van szó). Amennyiben mindenképpen ragaszkodsz az Online kódhoz egy adott termék esetében, úgy kérjük vásárlás előtt tájékozódj kollégánknál.

Digitális tartalom vásárlásával azt is elfogadod, hogy vásárlásáról a számla akár elektronikus úton (e­számla) kerüljön kiállításra, melyet a megadott névre és címre kiállítva, szintén e­mailben fogsz megkapni. Ez esetben a számla a hatályos jogszabályoknak megfelelő, hitelesített tanúsítvánnyal ellátott elektronikus aláírást és időbélyeget tartalmaz. Amennyiben elektronikus számla nem kerül kiállításra, úgy postai úton küldjük meg a számlát számodra, a vásárlást követő legkésőbb 30 napon belül.

A webszerverünkön közvetlenül semmilyen digitális adattartalmat, azaz sem licenc kódokat, sem telepítő file-okat nem tárolunk. Amennyiben az aktiválás vagy a használat során kérdés merülne fel, a technikai segítségnyújtást közvetlenül a tartalomszolgáltató nyújtja, angol nyelven. Egyes kérdésekben a magyar képviselet is a segítségére lehet, de nem mindenben.

Csak háztartásban használatos mennyiségeket szolgálunk ki, ez jelenleg egyféle digitális játékból maximum 2 darab.

Csak Magyarország területén belülre szállítunk.

Amennyiben rendelésed, avagy 24 órán belül történő megrendeléseid összege meghaladják az 50.000 forintot, úgy a saját biztonságod érdekében a rendelésed manuálisan kerül kiküldésre.

Árak

A raktáron levő termékek esetében a feltüntetett ár az a bruttó ár, amennyit fizetned kell a termékért (ehhez addicionálisan hozzátevődik a futárdíj).
A nem készleten lévő termékek esetében, az árkalkulációkor fennálló piaci helyzet szerint került kialakításra. A rendelhető, előrendelhető termékek az árkalkuláció pillanatában még nincsenek ténylegesen az üzletben- sőt, előfordulhat, hogy még hosszú hónapokig nem is lesznek- az előrendelhető termékeknél mindig látod a termék adatlapján, hogy mikor érkezik. Ilyenkor az ármeghatározásnál a kiadó által felkínált árakat, valamint az aktuális devizaárakat vesszük figyelembe. Mivel a termékek raktárunkba érkezéséig sok idő eltelik(eltelhet), így külső tényezők- a kiadó áremelése, a forint jelentős gyengülése- arra kényszeríthet minket, hogy változtassunk az oldalon korábban megjelentetett áron. Természetesen abban az esetben, ha a változás pozitív irányú, akkor mi is csökkentjük az árainkat. Megjegyezzük, hogy az árkorrekció során mindig figyelemmel kísérjük a piacon levő kínálatot, és igyekszünk a legolcsóbbak maradni még az áremelés mellett is, hogy Neked a legjobb legyen. Ezért szeretnénk leszögezni, hogy a rendelhető, előrendelhető státuszú termékek esetében az árváltoztatás jogát fenntartjuk! Fenntartjuk abban az esetben is, ha te már előrendelted, megrendelted az adott terméket.

Az előrendelhető termékeknél, az oldalon előforduló 1 Ft.-os termékdíj, csak az oldalon futó szoftver programozása miatt van megadva, mivel az 0 Ft.-os árat nem tud értelmezni. Ez nem jelenti azt, hogy a termék ennyibe fog kerülni! Ilyen esetekben arról van szó, hogy a termékre még mi sem kaptunk árajánlatot a beszállítóktól így nem tudunk kalkulálni vele, azonban szeretnénk jó előre jelezni, hogy a termék kapható lesz az üzletben. Az árváltoztatás jogát tehát itt is fenntarjuk!

A még meg nem jelent konzolok, és azok játékainak árai tájékoztató jellegűek! Ugyanez áll a megrendelhető, aktuálisan raktáron nem lévő termékekre! Az oldal tulajdonosa semmilyen felelősséget nem vállal érte! Az esetleges árváltozásnál lehetőséget biztosítunk Neked az indoklás nélküli elállásra mindaddig, amíg az adott termék nem kerül postázásra.

Rendelhető és külső raktáron lévő termékek megrendelése esetén a feltüntetett ár az utolsó frissített ár, amelyet egy automatizált árfrissítő program kezel. Előfordulhat, hogy a feltüntetett ár a megrendelés pillanatában már nem aktuális, amelyet rendszerünk csak órákkal később szinkronizál. Ilyenkor egy már elévült áron kerül be a termék a kosárba, és a megrendelés egy nem teljesíthető áron kerül végül a rendszerünkbe is. Ilyen esetben a megrendelést a beszállító által megadott árhoz viszonyított végfelhasználói áron tudjuk teljesíteni. Az automata árazó rendszer működéséből fakadó árváltoztatás jogát fenntartjuk.

Rendelési információk:

1. Általános információk, a rendelés menete

Rendelés feldolgozása:
A megrendelések feldolgozása munkanapokon 16 óráig történik. Amennyiben a megrendelésedet később adod le, azt csak a következő munkanapon tudjuk feldolgozni. A 16 óráig beérkezett rendeléseket, amennyiben a termék raktáron van, már a következő munkanap kézbesíti futárszolgálatunk.
A termékek kiválasztása után a vásárlás gombra kattintva a megrendelésed elküldésre kerül. Ezután a megadott e-mail címedre fogsz kapni egy visszaigazoló levelet a rendelésedről, melyben ismét leellenőrizheted a megadott adataidat illetve a rendelt termék(ek)et. Eltérés esetén az ott megadott e-mail címen vagy telefonszámon tudsz értesíteni minket.

A rendelés menete:

1. Regisztrálsz az oldalon
2. A megadott e-mail címre kapsz egy visszaigazolást
3. Bejelentkezel
4. A kosárba gombra kattintva a termék a kosárba kerül.
5. A jobb felső sarokban a kosár ikonra kattintva megtalálod a kiválasztott játékok listáját
6. Vásárlás véglegesítés gomb
7. Szállítási illetve számlázási cím megadása
8. Vásárlás gombra kattintás
9. Visszaigazoló e-mail megérkezik (amennyiben az nem történik meg valószínűleg rosszul adtad meg az e-mail címed vagy telített a postafiókod. Kérjük ellenőrizd a spam-mappádat is!)

Az oldalon előzetes regisztráció nélkül is lehet rendelni, ebben az esetben azonban a rendelés feladása előtt ki kell tölteni egy űrlapot. Ha ezt megtetted, automatikusan regisztrált felhasználóvá válsz.

Regisztráció (lásd használati útmutatót)

Regisztráció törlése

E-mailben (info@konzolkastely.hu) tudod jelezni, ha töröltetni szeretnéd regisztrációdat.

Termékek kosárba helyezése

Ha egy terméket meg szeretnél rendelni, kattints a termék mellett található kosár-ikonra, amely mellett a termék státuszának megfelelő feliratot látsz, azaz: megveszem, megrendelem, előrendelem. A sikeres kosárba helyezést egy felugró ablak is jelzi.
A termék adott vásárlás gombjának többszöri megnyomásával a termék darabszáma a kosárban is arányosan nő.

A kosár (lásd a használati útmutatót)

Tovább a pénztárhoz

Ha összeállítottad a rendelésed és leellenőrizted, hogy minden kiválasztott terméket szeretnél-e megvásárolni, a TOVÁBB A PÉNZTÁRHOZ gombra kattintva folytathatod a rendelési folyamatot.

A kosaradat bármikor elérheted a jobb felső sorban található kosár gomb megnyomásával.

Vásárlás

A megrendelőlapra a kosár oldalán található TOVÁBB A PÉNZTÁRHOZ gomb megnyomásával juthatsz. Ezt akkor tedd meg, ha a kosarad tartalmával elégedett vagy, és a kiválasztott termékeket valóban meg szeretnéd vásárolni. A megrendelőlap teljes kitöltése kötelező, hiszen ez a rendelés leadásának alapvető feltétele.
Kitöltés
Kérünk minden adatot pontosan, és körültekintően adj meg. A piros csillaggal jelzett részek kitöltése kötelező! Ne legyen kivétel ez alól a telefonszám sem, mert ha azt nem adod meg, akkor nem tudjuk telefonon visszaigazolni a rendelést.
Megjegyzés
Az üzenet mezőben a rendeléssel, szállítással kapcsolatos kérdéseidet teheted fel, illetve egyéb információkat adhatsz meg (pl.: kapucsengőn más a felirat, csak bizonyos napszakban felel meg a kiszállítás stb.).
Átvétel módja
Legördülő sávból választhatod ki, hogy milyen módon szeretnél hozzájutni a termékhez. Személyes átvétellel-e, avagy futárszolgálattal.
Számlázási, szállítási cím módosítása
A kosár tartalma alatt láthatod személyes adatlapod is, amit itt is felülírhatsz, pl.: ha máshova kérnéd a szállítást, illetve a számlát, mint a hivatalos lakcímed.
Vásárlás
Ha mindennel végeztél, akkor a rendelésed befejezését a VÁSÁRLÁS VÉGLEGESÍTÉSE gombra kattintva teheted meg. Ezután a megadott email címedre fogsz kapni egy visszaigazoló levelet a rendelésedről, melyben ismét leellenőrizheted a megadott adataidat illetve a rendelt termék(ek)et. Eltérés esetén az ott megadott email címen vagy telefonszámon tudsz értesíteni minket.

Rendelés törlése

Rendelésedet a visszaigazoló emailben küldött linkre kattintva mindaddig törölheted, amíg azt nem adtuk át a futárszolgálatnak. Átadás után emailben a info@konzolkastely.hu címre jelezve teheted meg.

Elállás

Jogod van interneten történő vásárlás esetén a termék átvételtől számított 14 napon belül a vásárlástól indoklási kötelezettség nélkül elállni. Az elállás határidőben történik, ha 14 napon belül elküldöd írásbeli nyilatkozatodat a info@konzolkastely.hu email címre. A nyilatkozatod mindenképp tartalmazza: a rendelési nevedet, a címedet, a visszaküldeni/visszahozni kívánt termékeket, a rendelés dátumát, valamint jó, ha feltünteted a rendelési azonosítót is emailedben.

Használt, vagy olyan egyedileg előállított konzolokat amelyek egyedi igények alapján kerülnek értékesítésre, mint pl: játékfeltöltés kérése, egyedi hűtés, saját profil, bizományos konzol, a vevő kérésére rendelt, webáruház kívűli értékesítések, közvetítők által értékesített termékek, használt játékokat sem vásárolunk vissza !

 

Használt : A használt termék szó, az fizikailag is azt jelenti hogy a termék állapota használt, ezért láthatóak rajta akkár használatból eredendő nyomok, vagy egyébb, vagy más használati nyomok.

Kérésre a termék állapotáról kérhetsz tűlünk képet vásárlás előtt, mivel a webáruházban illusztráció képek vannak feltüntettve.

Állapot reklamálást, nem fogadunk el !

Fontos, hogy a nyilatkozat elküldésétől számított legkésőbb 14 napon belül a terméket visszajuttasd üzletünkbe. Határidőben visszajuttatottnak minősül, ha a feladás 14 napon belül megtörténik.

Természetesen jogod van az elállási időtartamon belül kipróbálni a terméket, hiszen pontosan ez az elállási jog lényege, hogy a 14 napos határidő alatt megbizonyosodhassunk arról, hogy a termék alkalmas a rendeltetésszerű használatra és megfelel az egyéni használati céljaink teljesítésére, tehát a csomagolás felbontása és a termék kipróbálása nem vezet az elállási jogunk elvesztéséhez [kivéve zárt csomagolású egészségvédelmi, higiéniai termékek, hang-, illetve képfelvétel (CD és DVD lemezek), számítógépes szoftver esetében].

Fontos tudni ugyanakkor, hogy ha a terméket nem csak kipróbáltuk, hanem ezen felül is használtuk, akkor a termék ebből fakadó értékcsökkenésért felelősséggel tartozunk a vállalkozás felé.

Elállás esetén az interneten megkötött szerződés a szerződéskötés napjára visszamenőleg kerül megszüntetésre, ezért olyan helyzetet kell teremteni, mintha a fogyasztó meg sem rendelte volna a terméket az online shopban. Ez azt is jelenti, hogy a fogyasztó köteles a terméket saját költségén haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított 14 napon belül, az eredeti, gyári csomagolásában, újra értékesíthető állapotban visszajuttatni az eladó vagy az átvételre jogosult meghatalmazott személy részére, az eladó pedig köteles haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzéstől számított 30 napon belül napon belül a fogyasztó által a megvásárláskor kifizetett teljes összeget, ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket (tehát pl.: a szállítási, csomagolási díjat is) visszatéríteni.

Ha a megrendeléskor nem a vállalkozás által felkínált legolcsóbb szállítási módot választottuk, akkor is csak a felkínált legolcsóbb szállítási díjnak megfelelő összeget köteles visszatéríteni számunkra a vállalkozás. Természetesen ebből a szempontból nem számít szállítási módnak, ha a vállalkozás üzletében is van mód a termék átvételére ingyen (hiszen ilyenkor nem történik tényleges szállítás!).

Szoftverek esetében az elállási jog csak kibontatlan állapotban érvényes, ha a gyári csomagolás nem sérült. Gépek, kiegészítők esetében kibontáskor is, amennyiben a garancialevéllel rendelkezel.
A csomag cégünkhöz történő beérkezését követően, videó kamerával rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. Erre az esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése végett van szükség. (például, hogy a visszaküldött termék sérült, vagy hiányos volt). Amennyiben ezen vizsgálatnál jelen kívánsz lenni és ezt az elállási nyilatkozat megtételénél jelzed, akkor a termék hozzánk való megérkezésétől számított 2 munkanapon belül megírjuk a bontás időpontját, amely legfeljebb az értesítés megküldésétől számított 3 munkanap. Az elkészült felvételt az általános elévülési idő bekövetkezéséig tároljuk és abból csak Hatóságok és igényed szerint – a költségek vállalása esetén – Részedre adunk másolatot.

Amennyiben a vásárlásért futárdíjat is fizettél, cégünk azt is visszatéríti neked, de a visszaküldés díja téged terhel, valamint kötelezhető vagy a nem rendeltetésszerű használatból eredő károk megtérítésére! A cég köteles a visszahozott termék kézhezvételétől 14 napon belül visszatéríteni a vételárat. A visszatérítés módja a vásárlás szerinti fizetési mód (futárszolgálatunk nem szállít ki pénzt, így vagy személyesen készpénzben, vagy banki átutalás, esetleg postai csekken), de üzletvezető és a vásárló közötti külön megállapodás szerint is történhet, amellyel semmilyen többletköltség nem terhel téged.

A termék visszavételéhez nem vagy köteles az eredeti számlát elhozni, azonban köteles vagy az összes tartozékot visszaszolgáltatni és a garancialevelet bemutatni.

Nem illet meg az az elállás joga, ha a termék egyedi, kifejezetten a kérésedre készült.

Adatlap, adatmódosítás

A regisztrációkor megadott adataidat használjuk a rendelések teljesítéséhez is, ezért nagyon fontos, hogy valós, és aktuális adatokat adj meg!
Adataidat az ADATLAP alatt érheted el, itt lehetőséged van ezek felülírására is. Az ADATLAP-ot a bal menüsáv alatti dobozban találod. Itt kétféle adatot találsz:
Személyes adatok: ezek szükségesek a rendelésekhez
Megrendelések: itt találod aktuális megrendeléseidet, melyeket továbbíthatsz nekünk, avagy a kívánságlistádhoz adhatsz, illetve törölhetsz is.

Fizetési és szállítási lehetőségek

Weboldalunkon történő vásárlás esetén a következő módokon fizethetsz:

Készpénzben (személyesen üzletünkben, vagy futárunknak utánvéttel)

További fizetési módok még folyamatban…

Futárszolgálat

A futárszolgálat a GLS, illetve a Magyar Posta segítségével történik, akik mindketten kiváló szállítmányozási szolgáltatást nyújtanak.

Ennek keretében igénybe vehető:
* Házhoz-szállítás minden címre
* Csomagpontokra, postákra történő szállítás
* Országosan 1 munkanap kézbesítési idő
* Fuvarozási biztosítás

Tudnivalók a csomagfeladásról

A szállítási költség a termékek értékének és súlyának függvényében változik. A szállítási díj általánosan 500 Ft, bizonyos termékeknél egyedi szállítási költséget számolhatunk fel, amelyeket a termékadatlapon illetve a visszaigazoló emailben megtekinthetsz. Több termék rendelése esetén, amelyek különböző szállítási költséggel rendelkeznek, a szállítási költség nem adódik össze, magasabb szállítási költség kerül felszámításra.

Nem háztartási mennyiség esetén is változhat a szállítási költség, ez esetben a rendelés teljesítése előtt felvesszük a kapcsolatot a megrendelővel.

A csomag értékének végösszege azonban nem feltétlenül egyezik meg a rendelés végösszegével. Előfordulhat, hogy a rendelés értékét emelik olyan tételek, amelyek nincsenek raktáron üzletünkben. A csomag-ellenkező kérés kivételével- minden esetben feladásra kerül a raktáron levő termékekkel, akkor is, ha azok együttes összege nem éri el az ingyen-postázási limitet! Ilyenkor a futárdíj kiszámlázásra fog kerülni! Kérjük, amennyiben azt szeretnéd, hogy a csomag ne induljon el, csak az összes termék együttes megléte esetén, azt a megjegyzés rovatban külön jelezd kollégáinknak! Ellenkező esetben a csomag feladásra fog kerülni.

A termékek szállítási költsége az adott platformnál a termék adatlapján megtalálható.

Ez a költség tartalmazza a csomagolási, szállítási és utánvételi díjat is!

A szállítási költség a csomagban található áru értékétől függ, az értékhatár megállapításánál a szállítási költség nélküli összeget kell figyelembe venni. (Pl.: ha a csomagban található szoftver ára 6990, a szállítási költség 500 Ft, a csomag átvételekor fizetendő utánvételi összeg így 6990+500, vagyis 7490 Ft lesz. Ha pedig egy PC-s termék 19.990 Ft, a szállítás kedvezményesen 990 Ft, összesen tehát 19.990 + 990, vagyis 20.980 Ft a fizetendő összeg, kivéve, ha a kiszállított termék súlya meghaladja az 5 kg-ot, mert akkor 1990 Ft a számlázott szállítási díj, így 19.990 + 1990, tehát 21.980 Ft a fizetendő összeg.)

Fontos!
A hétfőtől csütörtökig 16 óráig leadott rendelések a következő munkanap folyamán kerülnek kiszállításra.
A hétfőtől csütörtökig 16 óra után leadott rendeléseket két munkanap múlva szállítja ki a futárszolgálat.
A pénteken 16 óra előtt leadott megrendeléseket hétfőn kapod kézhez. (Amennyiben a hétfő munkanap. Ellenkező esetben a hétfőt követő legközelebbi munkanapon.)
A pénteken 16 óra után leadott megrendelések kedden kerülnek kiszállításra. (Amennyiben a kedd munkanap. Ellenkező esetben a legközelebbi munkanapon.)

Fontos!
A garancia levelet a csomag tartalmazza. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjél megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén kérd jegyzőkönyv felvételét és ne vedd át át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!

Fontos!
Munkatársaink minden esetben hibátlan, és sérülésmentes (kivéve, ha kifejezetten ilyet vásárolsz) terméket tesznek bele a csomagodba. A csomagok szerződött futár cég szállítja ki Neked, előfordulhat, hogy szállítás közben sérül a csomagod. Kérjük, hogy amennyiben módodban áll, bontsd ki a csomagot a futárszolgálat munkatársa jelenlétében, és győződj meg róla, hogy sérülésmentes terméket kaptál-e. Kérjük, hogy amennyiben sérült a csomagolás, vagy olyan a csomagolás megjelenése, amely alapján feltételezhető, hogy rongálódott lehet a termék, amikor átveszed a csomagot, kérd meg a kézbesítést végző futárt, hogy vegyen fel jegyzőkönyvet a sérülésről. A futárszolgálat szabályzata értelmében ugyanis csak ebben az esetben tudják elfogadni a reklamációt. Amennyiben erre nem biztosít lehetőséget, ne vedd át a csomagot a futártól! Megértésedet köszönjük!

Fizetés:

Kiszállítás esetén utánvéttel tudsz fizetni.

Garancia


A problémás termék garanciális ügyintézése, termék visszavétele és/vagy cseréje kizárólag abban az üzletben lehetséges, ahol a termék vásárlására sor került. A futáros rendelés esetén, minden esetben vedd fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal.

Garanciális feltételek

Szavatossági, jótállási kötelezettségeinknek a Polgári törvénykönyv, a 151/2003 (IX.22.) -, a 45/2014 (II.26.) Kormány rendeletek, valamint a 19/2014 (IV.29.) NGM rendelet rendelkezéseinek megfelelően teszünk eleget.
A vásárló számára nyitva álló, a termékhez járó jótállási jegyen meghatározott garanciaidő alatt vagy kicseréljük, vagy szervizünk megjavítja az esetlegesen meghibásodott olyan termékeket, amelyekre jótállási kötelezettségünk kiterjed.

Speciális esetek

Hűségakciók, kuponok:

Visszatérő vásárlóink részére jogosultak vagyunk akciók kuponok felajánlására.

A kupon készpénzre nem váltható át pénz visszaadásra nem jogosít. Egy vásárló egy vásárláshoz kizárólag egy kupont válthat be.

A kupon kizárólag az abban feltüntetett érvényességi időn belül és a kuponban meghatározott termékekre vagy termékkörre használható fel. Az elektronikus kupon kizárólag a webáruházban váltható be, áruházunkban kizárólag papír alapú kupont tudunk elfogadni. A kupon más kedvezménnyel nem vonható össze.

A felhasznált vagy érvénytelenné vált kuponokat áthúzással jelöljük.

A kupon harmadik személyre kizárólag cégünk előzetes e-mailes hozzájárulásával ruházható át.

Felhívjuk szíves figyelmeteket, hogy az online kupon többszörözése, utánképzése, másolása, hamisítása tilos.

A kuponnal való visszaéléssel, jogosulatlan felhasználással kapcsolatos felelősségét cégünk kizárja.

Cégünk fenntartja a jogot a kupon-feltételek módosítására.

Rendelhető és külső raktáron lévő pc-s termékek megrendelése esetén a feltüntetett ár az utolsó frissített ár, amelyet egy automatizált árfrissítő program kezel. Előfordulhat, hogy a feltüntetett ár a megrendelés pillanatában már nem aktuális, amelyet rendszerünk csak órákkal később szinkronizál. Ilyenkor egy már elévült áron kerül be a termék a kosárba, és a megrendelés egy nem teljesíthető áron kerül végül a rendszerünkbe is. Ilyen esetben a megrendelést a beszállító által megadott árhoz viszonyított végfelhasználói áron tudjuk teljesíteni. Az automata árazó rendszer működéséből fakadó árváltoztatás jogát fenntartjuk.

Sony termékek

Gyári Sony gép, kiegészítőt, tartozék meghibásodása esetén hívd a 06 1 814 4800 (munkanapokon 11:00-20:00 között ) –es telefonszámot, ahol a Sony munkatársai fognak segíteni neked. Online hibabejelentés: https://support.sony-europe.com/repair/index.aspx?site=odw_hu_HU oldalon.

Microsoft termékek

Gyári Microsoft gép, kiegészítő, tartozék meghibásodása esetén hívd a 06 80 018590 (munkanapokon 09:00-17:00 )-es telefonszámot, vagy látogass el a https://myservice.xbox.com/hu-HU/Pages/Welcome.aspx weboldalra, és jelentsd be a hibát.

Gépek

Üzletünk igyekszik mindent megtenni a kényelmed érdekében, éppen ezért elegendő a géphez kapott garancialevél megőrzése a garanciális javítás esetére. A megvásárolt gép számát regisztráljuk rendszerünkben, így a szám és a garancialevél kellően bizonyítja, hogy az esetlegesen javításra szoruló konzolt nálunk vásároltad.

Játékok

Játékokra akkor tudjuk a 12 hónapos garanciát vállalni, ha az nem karcos, nincs összefogdosva, meggörbítve, megtörve, eltörve stb. Vagyis, ha a hiba magában a szoftverben van, nem pedig a szakszerűtlen használat miatt élvezhetetlen.

Szavatossági jogok, jótállás

Garanciaidő

Új gépek esetén: 12 hónap
Microsoft gépek esetén 12 + 12 hónap
12 hónap teljes körű garancia
12 hónap adatlapi garancia
Új kiegészítők esetén: 6 hónap
Új szoftverek esetén: 12 hónap
Használt termékek esetén típustól függetlenül 12 hónap
Szervizgarancia: lásd a szervizoldalon az egyes javítási feladatoknál

Kellékszavatosság

Üzletünk hibás teljesítése esetén a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint kellékszavatossági igényt (a termék már annak átvételekor hibás volt, csak se te, se mi nem tudtunk róla) érvényesíthetsz velünk szemben. Ennek keretében kérhetsz: kijavítást vagy kicserélést (kivéve, ha az ezek közül az általad választott igény teljesítése lehetetlen vagy aránytalan többletköltséggel járna). Ha ezeket nem kérted/nem kérhetted, úgy igényelhetsz árleszállítást, illetve a hibát mi magunk is kijavíthatjuk. Ha mindezen opciók közül egy sem vezet eredményre, végső esetben elállhatsz a vásárlástól.
Választott kellékszavatossági jogod helyett egy másikra is áttérhetsz, az áttérés költségét azonban Te vagy köteles viselni (kivéve, ha miattunk kellett másikat választanod).

A hibát köteles vagy annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni velünk. A szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogaid már semmiképpen sem érvényesítheted. Használt termék esetén ez a határidő egy hónap.

A termék átvételétől (teljesítés) számított hat hónapon belül kellékszavatossági igényed érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele. Hat hónap eltelte után azonban már Te vagy köteles bizonyítani, hogy az általad felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

Termékszavatosság

Termékhiba esetén választhatsz, hogy a fenti kellékszavatossági igényeidet nálunk kívánod-e érvényesíteni, avagy közvetlen a gyártót, forgalmazót keresed meg (termékszavatosság). Termékszavatossági jogoddal kérheted a hibás termék (vagy minőségi hibás, vagy nem felel meg a leírásban adott tulajdonságoknak) kijavítását vagy kicserélését. Igényed a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheted. E határidő elmulasztása jogvesztő. A termék hibáját neked kell bizonyítanod.

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
– a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
– a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
– a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Fontos!
Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthetsz. Termékszavatossági igényed eredményes érvényesítése esetén a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényed már a gyártóval szemben érvényesítheted.

Adatkezelés

A honlapon keresztül történő vásárláshoz először regisztrálnod kell a rendszerben. A regisztráció folyamán megkérünk, hogy add meg teljes nevedet, e-mail címedet, telefonszámodat, szállítási és számlázási címedet. Adatkezelési jogosultságunk a Te hozzájárulásodon alapul, amely hozzájárulást a regisztrációval adsz meg. Az itt megszerzett adatokat szigorúan bizalmasan kezeljük, harmadik félnek nem szolgáltatjuk ki, kizárólag törvény által szabályozott esetben, az adatbiztonság maximális szem előtt tartásával. Kivételt képez ez alól a kézbesítést végző futárszolgálat, illetve az Árukereső.hu-nak automatikusan továbbított adatok (név, email cím, vásárolt termék), akik adataidat arra használják fel, hogy a cégünk értékeléséhez szükséges emailt elküldjék neked. A kézbesítéshez szükséges adatokat a futárszolgálat rendelkezésére bocsátjuk.
A megszerzett adatokat statisztikai szempontból hasznosítjuk, hogy ezek által még jobban ki tudjuk elégíteni látogatóink és vásárlóink igényeit.
A regisztráció folyamán egy saját magad által választott jelszót állíthatsz be adataid védelmére. Regisztráció után lehetőséged van adataid megváltoztatására vagy regisztrációd törlésére (e-mailen vagy telefonon keresztül). Adataidat a törlési kérelmed megtételiéig kezeljük, amely törlést bármikor van lehetőséged kérni.

A regisztráció illetve a vásárlás során megadott adatok a cég saját nyilvántartásába kerülnek, amelyhez harmadik fél jogosulatlanul nem férhet hozzá. Ezeket az adatokat szigorúan bizalmasan kezeljük. Arról tájékoztatunk, hogy adataid megadásával hozzájárulsz, hogy új termékeinkről e-mailben ismertetőt küldjünk Számodra. Adataid regisztrálásával ezen – Számodra biztonságos – adat továbbadáshoz is hozzájárulsz. Amennyiben úgy érzed, hogy a személyes adataidhoz fűződő jogodban sérelem ért, ez esetben tiltakozhatsz az adatkezelés ellen és Bírósághoz is fordulhatsz. Jogaid, lehetőségeid részletes szabályait az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény tartalmazza.

Panaszkezelés

Észrevételeidet, esetleges panaszaidat a info@konzolkastély.hu email címre várjuk. Cégünk konfliktus esetén mindenképp törekszik a békés megoldásra, tájékoztatunk, hogy jogod van békéltető testülethez fordulni:
Budapesti Békéltető Testület
Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.
Telefonszáma: (1) 488-2131
Fax száma: (1) 488-2186
Név: Dr. Baranovszky György
E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu;

Online vitarendezési platform

Az Európai Bizottság az 524/2013/EU rendelettel összhangban egy interaktív weboldalt (online vitarendezési platform) hozott létre az online ügyletekkel kapcsolatos jogviták bírósági eljáráson kívül rendezésére. Az Európai Bizottság online vitarendezési platformja a következő linken érhető el: https://ec.europa.eu/consumers/odr/.

A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, a távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999 (II.5.) kormányrendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók.

A webáruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítésével elfogadja a Konzolkastély általános szerződési feltételeit, továbbá adatkezelési elveit.
Az együttműködés során mindkét fél a jóhiszeműség és a tisztesség elvének figyelembe vételével, kölcsönösen együttműködve köteles eljárni.

Jelen ÁSZF a www.konzolkastely.hu oldalra való közzétételével lép hatályba.

Az ÁSZF megváltoztatására a Szolgáltató egyoldalúan jogosult amennyiben ezt jogi vagy egyéb szabályozások módosulása ezt indokolttá teszi.

Felek közötti mindennemű nézeteltérés esetén a békés úton történő megállapodást részesítik előnyben, amennyiben ez nem lehetséges a Budapesti XX., XXI. és XXIII. Kerületi Bíróság kizárólagos illetékességét kötik ki.